Bow His Azz Up Testo

Testo Bow His Azz Up

Nasce la JovaTV, il primo canale televisivo web dedicato e realizzato da Lorenzo Cherubini
Scarica la suoneria di Bow His Azz Up!
Guarda il video di "Bow His Azz Up"

(feat. Lil' Jon & The Eastside Boyz)

Fred on da track nigga!

Bow his ass up!, bow his ass up!, bow his ass up! [vocal mixing x3]

Yeah,yeah,yeah
Yeah,yeah,yeah
YEAH!!!

Get off meh! (get off meh!)[x8]
Bow that niggaaaa!! [x8]

[Hook:] Bow his ass up! (shawty!) [x8]

[Baby D]
Eastside throw it up, Zone-3 whatz up,
if it ain't crunk then tell that nigga back up
mean mug in my face, throwin' bow's to the face
we too D-double-E-P, deep! if you wanna buck,knuckle up
watch me bow his ass up, throw ya sets up
throw ya hands and ya hood up
get buck, get rowdy, throwin' bow's everybody
dump the hata's in the trunk, and the hoe's cut sum'
if you don'tgive a fuck, throw ya middle finger up
throw them bow's on them hoe's
where they at?, there they go!
in a Chevy wood, bitch burnin' up,
fiend a every fuck ass hoe
man I got's to throw a bow!

[Hook: x8]

[Shawty Beezly]
Throw them bow's on them playa hata's, get out the way,
Oomp Camp comin' through nigga, we don't play!
who it is bend it down nigga?, straight off da chain
in the club gettin' rowdy nigga?, it ain't no thang!
cuz' fuck them other nigga's cause I'm down for my killa's
them nigga's that toute them nine-millimeters
who you thought it was trick?, it's Shawty B.,
the real, still Simpson road, still 20-50 hoooe!
I'm up on a fat sack still drankin' hella-yella,
brought ya game back, my brother never, ever turning back!

Back up (back up) [x4]

Ya too close to meh! [x8]

(Major "Dollar Bill" Banks)
Throw them bows to the nose!,
hit'em in the gold!, leave ya hand swole!
Oh, playa, don't swerve in the Impala!,
who it be?, the young playa Dollar!
watch them dawgs holla!, servin' major flour!
Major Banks in the club, so don't stand so close
ya brag, and boast, I get in the club, the beat goes!,
hata's wanna fight 'bout a stankin' coochie!
the bow's ain't enough said crank the booty!
Give yo' guns to me, I'll spill his brains
Leave'em in da parking lot, boy you betta get out da wayyyy!

[Hook: x4]

Ya too close to meh [x8]
Bow his ass up [x5]

(Lil' Jon & The Eastside Boyz)
Yeah, yeah, yeah, YEAH!!

Get off meh! (get off meh!) [x5]
Back up bitch nigga! (fo' you catch a slug!) [x4]

Y'all pussy ass niggas get scruubed in the cluub!
Eastside niggas don't give a fuuuck!
Y'all pussy ass niggas get scruubed in the cluub!
Westside niggas don't give a fuuuck!
Y'all pussy ass niggas get scruubed in the cluub!
Southside niggas don't give a fuuuck!
Y'all pussy ass niggas get scruubed in the cluub!
Whatz up!, whatz up!, whatz up!, whatz up!, WHAT!

My d.j. (D.J. Montay!) d.j. Montay (D.J. Montay!) my d.j. .....
Who you wit? (big boy) ya know it don't matter

My d.j. (D.J. Montay!) d.j. Montay (D.J. Montay!) my d.j. .....
Who you wit nigga?, you know it don't matter

Bow His ass up! [vocal mixing]

Scarica la suoneria di Bow His Azz Up!
Lascia un commento