Pistol Poppin Testo

Testo Pistol Poppin

Suor Cristina: flop totale, bloccata la pubblicazione dell’album
Scarica la suoneria di Pistol Poppin!
Guarda il video di "Pistol Poppin"

[Eminem] Haha
[Ca$his] Ca$his, Ca$his
Cashis [Eminem] Yeah!
[Ca$his] King Mathers
[Eminem] C'MON!
[Ca$his] Pistol poppin, come get me nigga! {*echoes*}
Feat
[Chorus: Ca$his]
Pistol poppin, bodies droppin, layin all around
You thought it was a game, now the neighbors callin out
Eminem The police find that, what's that sound?
While you layin on the ground with your fuckin brain out
Pistol
[Verse 1: Ca$his]
Walk through the door with my hands on a gun
Poppin Cause niggaz 'round here wanna ask where I'm from
I throw up my signs, step back and pop one
Songtexte 'fore you throw up your sign if you even got one
Songtext I used to bust niggaz heads open for fun
Chase him down, stomp him out, if he tried to run
Lyrics I could flip packs, get stacks, big straps, where it at?
Lyric Slung crack, real cat, you ain't never did that
Go hard, no peace, I gotta keep, chrome heat
Liedertexte I don't sleep, homie I'm watched by the police
Liedertext Cops out patrolling, grab a glock-40
Sniper at the squad car, story noting
Alle Fuck it if you want beef, click-clack, wack rap
Tossed straps before, I'm out of here, homie
Cashis Militant in a sense, I don't really give a shit
Feat Call up, Eminem, I gotta plead innocent

[Chorus: Ca$his]
Pistol poppin, bodies droppin, layin all around
Eminem You thought it was a game, now the neighbors callin out
Pistol The police find that, what's that sound?
While you layin on the ground with your fuckin brain out
Poppin
[Verse 2: Ca$his]
Sixteenth in my sneakers, I ain't listen to my teachers
Songtexte I'm the most hated nigga alive, since Jesus
Maybe in the afterlife they'll reveal my Christ-like abilities
Songtext Come back, then ride on my enemies
Never been afraid of beef, metals of my bravery
Lyrics War situations got you sayin he, crazy G
And emerge with the beat, I can serve anything
Lyric Especially anybody tryin to diss my team ? Shady
{*blam*} G-Unit, Aftermath the same thing
Liedertexte So if you say them punk nigga you say me
I be in L.A. G, get at me when you see me
Liedertext Catch you in O.C., and in the bag you'll be leaving
Alle I ain't worried 'bout my freedom cause for me to get even
Cashis is worth e'rything, it's on B.B.G.N.
Feat I son'd you folk, I'm lookin at your pinkie
Eminem You a fake-ass gangsta, what a waste of my scenery
Pistol
[Chorus: Ca$his]
Pistol poppin, bodies droppin, layin all around
You thought it was a game, now the neighbors callin out
Poppin The police find that, what's that sound?
While you layin on the ground with your fuckin brain out
Songtexte Pistol poppin, bodies droppin, layin all around
You thought it was a game, now the neighbors callin out
Songtext The police find that, what's that sound?
While you layin on the ground with your fuckin brain out
Lyrics
[Verse 3: Eminem]
Maybe I just feel like there's too many pussies in rap
Lyric Shady (Ca$his) we gotta push 'em to the back
Move 'em along, push 'em aside, don't get me wrong
Liedertexte I love the finger snaps and the claps into the song
Liedertext It's got a catch but come on man, the raps
Alle We all gotta step our game up; especially these lame fucks
Cashis who walk around with their chest out
just tryin to be down with anybody who's left now
Feat Better be down with them, huh
But I dare some bitch to say somethin about, Eminem
Eminem Cause I'm not in the mood to be playin around with dudes
Pistol I already seen two friends get shot in the head
and lay on the ground this year and, one didn't make it
Poppin Proof, you are the truth
Please don't let us come face to face with these boo-boo-hoo
Songtexte Fake-ass tattooed havin
Fif' please tell 'em right now how hard it has been
Songtext for me to try and, stay out it
But they just won't quit runnin their mouth
Lyrics at least 'til there's a gun in it; son of a bitch!
Lyric We all got shooters, yeah these days who doesn't?
And as far as the snaps and claps, I wasn't
Liedertexte dissin the South, that isn't what this is about
I just so sick of the beef, I don't even wanna see anymore
Liedertext
[Chorus: Ca$his]
Pistol poppin, bodies droppin, layin all around
You thought it was a game, now the neighbors callin out
Alle The police find that, what's that sound?
While you layin on the ground with your fuckin brain out
Cashis Pistol poppin, bodies droppin, layin all around
You thought it was a game, now the neighbors callin out
Feat The police find that, what's that sound?
While you layin on the ground with your fuckin brain out

Scarica la suoneria di Pistol Poppin!
Lascia un commento