I Got Your Back Testo

Testo I Got Your Back

Inserito il 02 Febbraio 2007
Chiude il Roxy Bar, celebre grazie a Vasco Rossi
Scarica la suoneria di I Got Your Back!
Guarda il video di "I Got Your Back"

(feat. Baby Sham)

[Busta Rhymes]
Catching my fever
Rob the passanger, the last griever
You don't lone my squad?
Fuck ya'll, we don't love your ass neither
Way off the meter

[Rampage]
Yo Bus, me and Spliff, we got heaters
Everything's allright, lets get drink up inside of Cheetah's
Go up in Cheetah's...

[Spliff Star]
... and see this motherfucker named Peter
Tried to stick me for five bricks but his broads the schemer

[Rah Digga]
Word is bond, I murder any bitch that fuck with my niggas

[Rampage]
Blow a hole up in your body, straight dismantle your figure

[Busta Rhymes]
A'yo where Rah Digga?

[Rah Digga]
Scopin out the little blaze chicken
Bitch stay trickin'
Fuckin with my niggas, gonna get her face kicked in

[Busta Rhymes]
A'yo Spliff, what you starting at?
Them bitches over there
Or them bitches over there
Or them bitches right here?

[Spliff Star]
Nah, that nigga on line
Motherfucker still drunk off'a Bacardi and lime

[Baby Sham]
Spliff, I feel this way
If it's for my squad, let's play
Back him 'gainst the door
Patch his body with gauze
Mop up the floors
Splatter nigga's blood on the walls

[Spliff Star]
Bust that nigga's shit
Make the nigga suffer for yours

[Busta:] And if they run up in your crib again
I got your back
[Sham:] Always keep the heat on me son
I got your back
[Ramp:] I'ma hold you down until I die
I got your back
[Digga:] And if you ever need stacks, yo
I got your back
[Spliff:] If I kill him and get knocked
I got your back
[Busta:] And if your bail is a hundred G's
I got your back
[Ramp:] Any nigga try to set you up
I got your back
[Spliff:] Yo let me set this shit off first, what!?
I got your back

[Spliff Star]
Fuck waiting
Bash his face for a statement
Cock the stainless
Make his whole chest cave in

[Busta Rhymes]
Ooh, shit is changing
My whole adreneline is racing
Blow this nigga shit like horror flicks
Wes Craven

[Baby Sham]
A'yo Bus, Spliff, chill
(Fuck you talkin' bout?)
Don't do that nigga nothing (fuck that!)
Blow that nigga's family up just for fronting

[Spliff Star]
Yo where the bitch that was with the nigga?

[Rah Digga]
Caught her with the left
Choked her by the halter, bitch bloody to death
Then the ho starts crying 'bout her hair and nails
Gettin' stomped with the shells...

[Rampage]
...I heard the bitch-nigga yell
Caught Peter, man, by the speaker
Looked me in the eye and didn't even know
I was his brother's keeper
Slap the nigga, through him in the sleeper

[Spliff Star]
Deeper and deeper
Nigga's vision start to black out, straight Grim Reaper
Still lookin for that nigga Peter

[Baby Sham]
Chill, let's bounce
Spliff is high on 'bout a half an ounce
If he's hiding, we gon' find him on the eye of a needle

[Rah Digga]
Yeah that's the shit I'm talking bout
Let's go fuck with his peoples
Nigga got a sister?

[Busta Rhymes]
Yeah, she work up in Kids World
I don't know for sure, but I think the nigga live with is girl

[Spliff Star]
There the nigga goes, let's hit him with the 4-5 chrome

[Baby Sham]
Chill Spliff, we gon' trail this nigga's bitch ass home
Rush the crib

[Rah Digga]
Kill the bitch while she ain't even looking
Still all fucked up from the last ass-whuppin
Chop the bitch up

[Baby Sham]
Caught up in this foul mix-up
Tore wide open, bitch'll need a major stitch-up
Dig a ditch up where no blood-hound'll sniff up

[Busta Rhymes]
Yo, bury that bitch, don't leave a scent for dogs to pick up

[Rampage]
Oh shit, yo I hear somebody coming
From the upstairs bathroom where I hear the water running

[Spliff Star]
Fuck that! There the motherfucker go right there
I want a morgue for him, make that nigga's crew pall-bear
Yo let me lift him

[Rah Digga]
Wait, before that, let me go kiss him

[Spliff Star]
Put five in his head and wrap him in the bedspread
Fled from the scenery without nobody seeing me

[Busta Rhymes]
My squad sworn to secrecy
If anybody ask about him we ain't seen him recently
I got your back

[Busta:] Any nigga ever try to front
I got your back
[Sham:] And if you ever need my burner son
I got your back
[Ramp:] A'yo I hit you with my last, god
I got your back
[Digga:] Any bitch step outta place
I got your back
Spliff:] And if I gotta co-defend you
I got your back
[Busta:] Let me snuff that nigga talking shit
I got your back
[Shame:] I go against the world for my squad
I got your back

I got your back [x4]

Scarica la suoneria di I Got Your Back!
Lascia un commento
   

Le Ultime News

Sei appassionato di cucina? Ecco qualche consiglio per te

Links