What We Need Testo

Testo What We Need

Jovanotti: "Lorenzo2015cc" è il nuovo album
Scarica la suoneria di What We Need!
Guarda il video di "What We Need"

[performed with Lil' Wayne]

This is what we need, you started this
What you say... oooo [x4]

[Glasses Malone:]
G malone, Still on the block waiting,
Just posted, my steel got some rounds in it.
Case haters make a problem and I gotta solve it,
Belly leaned against the curtain like an alcoholic.
Kill bill was still kicking like lucy lu,
And watch my Lair homies hustle like I used to do.
Heard they mad I got crips calling troops with rules.
What they all turning gay y'all be used to?
Here to stay your cake leaves 6 summers
Your baby mama already want the dick from ya
And your sister calling me her little bussy baby.
While your teenage daughter steals my post for fame
So crazy, haters scared to start me up
You can't fade me, your clippas ain't sharp enough
Ain't another rapper breathing, It's smart and tough
So any dummy tryna learn me better smartin up.

[Chorus: x4]
This is what we need, you started this
What you say... oooooo

[Lil Wayne:]
Comon weezy baby, (yup) hands up, tick waven.
Hey now, I lay down like a nigga put a bed down.
You sleep tight, die in a dirt cheap life.
Suit, tuck, tie, and the shirt speech nice,
I blump some throats, trucker bloke (go on)
Where we at daddy, cousin coke.
Home, the quiter we smoke the rise provoke (bom)
All them busters allow me suffer-in
Sure not to ever fuck around with the fuckers-and
Stop looking up the mountain above ya
HAve you looking under cars, inspecting mufflers
You know That's reality baby, check your calendar
Every days a new day and this can be the last one (yeah)
So you better make your day young
Or make a nigga scratch a day off. (weezy)

[Chorus x4]

Look baby it's g's ova here, Cheese over here.
Pass them langs tryna holla at ya.
You come and ride with a thug, I'm fly as a dove
Switching lanes, tossing dollars at ya.
Ain't you tired of them fakes, who lie about the cake
You can tell them dudes probably had this
But me and Wayne got an addiction
One of em trippin be the one either ones happenin
Now getting back to the gutter,
Back to the corner
Back to the grimey shit
I mean I'm back at the butter
Back from the cold
Back tryna find a grave
I heard you 21 again, connects getting hit and want us to make ammends
But really I ain't trippin hommie know I make an end
Cuase my rip game is funny shit don't make a twin nigga.

[Chorus x4]

Scarica la suoneria di What We Need!
Lascia un commento