Been Around The World Testo

Testo Been Around The World

Amici 14: ecco la classe di quest'anno
Scarica la suoneria di Been Around The World!
Guarda il video di "Been Around The World"

Intro: Mase Yo yo, this Mase, youknowhatI'msayin? You got niggaz that don't like me for whatever reason You got niggaz that don't wanna see me rich You got niggaz that's mad, cause I'm always with they bitch Then you got niggaz that just don't like me You know, the, those P.H.D. niggaz But you know I pop a lot of shit but I back it up though see it's a difference, a lot of niggaz pop shit But a lot of niggaz don't make hits But it's like this whole Bad Boy shit we come to bring it to y'all niggaz, me, B.I., Puff, Lox, whoever Black Rob If you wanna dance, we dance Verse One: Mase Now trick what? Lace who? That ain't what Mase do Got a lot of girls that'd love to replace you Tell you to your face Boo, not behind your back Niggaz talk shit, we never mind that Funny, never find that, Puff a dime stack Write hot shit, and make a nigga say, 'Rewind that' Niggaz know, we go against the Harlem Jigalo Getcha hoe, lick her low, make the bitch, hit the do' I represent honies with money fly guys with gems Drive with the tints that be thirty-five percent Hoes hope I lay so I look both ways Cop says, 'OK, my tint smoke gray' No way, nigga leave without handin me my shit Got plans to get my Land and my 6 Niggaz outta pen'll understand this shit Pop champagne like I won a championship (uhh, uhh) Chorus: sung by Notorious B.I.G. spoken words by Puff Been around the world and I I I And we been playa hated [say what?] I don't know and I don't know why Why they want us faded [ahehe] I don't know why they hate us [yeah] Is it our ladies? [uh-huh] Or our drop Mercedes [uhh, uhh] Bay-bee bay-BEE! Verse Two: Puff Daddy I was in one bedroom, dreamin of a million (yeah) Now I'm in beach houses, cream to the ceiling (that's right) I was a gentleman, livin in tenements Now I'm swimmin in, all the women that be tens (hoo) Went from Bad Boys to the Crushed Linen Men Now my divi-dends be the new Benjamins (uh-huh) Hoes of all complexions, I like cinnamon Mase you got some hoes well nigga, send em in (c'mon) What you waitin for, let the freak show begin How they came in a truck? (Mase: Nah Puff, that's a Benz) Mercedes, c'mere baby, you don't like the way it's hot and hazy, never shady, you must be crazy It's ridiculous, how you put your lips on this Don't kiss right there girlfriend I'm ticklish (heheh) And I be switchin fees with a wrist full of G's Nigga please, I'm the macaroni with the cheese Chorus Verse Three: Puff Daddy, Mase Now Puff rule the world, even though I'm young I make it my biz to see that all ladies come (yeah) Get em all strung from the tip of my tongue Lick em places niggaz wouldn't dare put they faces (c'mon) Before I die, hope I, remake a flow by In the brand new treasure on a old try Now when my third dry, even when the smoke lie Eat the mami's chocha and drive her loca We never ride far, packed five in a car Save money for the drinks, I'm about to buy the bar (yeah) And everywhere I drive I'm a star, little kids all on the corner scream, 'That's my car!' It was days couldn't be fly, now I'm in a T.I. Come in clubs with B.I., now a nigga V.I. (uh-huh) Rock tons of gold, nuff money I fold Roll the way you wanna roll, break a hundred out the toe Chorus w/ slight modifications line 1, Puff: C'mon, yeah yeah, uh-huh line 2, Puff: We been playa hated! line 3, Puff: Why? line 4, Puff: Why they want us hated! line 5, Puff: Why they hate us? line 6, Puff: Is it our ladies? line 7, Puff: Say what? line 8, Puff: Yeah, bay-bee bay-BEE! Chorus w/ Puff talking while B.I.G. sings You know, sometimes I gotta ask myself Why's there so much jealousy in the world? Don't look at mine, get yours (music fades) Radio Show from B.I.G.'s album continued: OK after these messages we'll be back with the Mad Rapper and his brother the Mad Producer, after this *applause* OK just sit back, relax, and enjoy yourself We'll get you through this Take a sip of water, deep breath, that'll do it And welcome back as you can see (You got the check though?) I'm Trevor Jones and I'm sitting in I've been conversing with the Mad Rapper (Did you get the check though?) and he's still pretty mad But, this time he brought someone else with him and quite frankly (yeah yeah) he's even madder (You god damn right!) Mr. Producer (yo, youknowhatI'msayin) why are you so mad? Yo, Iiiiiii, I'ma I'ma keep it real simple for you Yeah t-t-t-t-t-tell them niggaz why you mad son! Tell them niggaz why you mad son! (OK, gentlemen please, one at a time) Tell em why you mad son, word up, tell em why you mad son! YouknowhatI'msayin? Iiiiiii, Iiiiiii be I be I been I been, I been here for the culture, youknowhatI'msayin? I don't, I don't, I don't, I don't I don't be recognizin all that new jack shit Yo we don't play, we don't play that shit youknowhatI'msayin? (Please Mr. Producer, explain yourself, Mr. Rapper, please calm down) That nigga be on some bullshit, youknowhatI'msayin? We ain't, we don't do that shit, word, yeah He ain't no real producer neither And then come to find out youknowhatI'msayin My brother hipped me to it, the nigga tryin to rap now! Oh yeah, that's the shit that got me mad! (Please, Mr. Rapper, once again) That's the shit that got me mad! That's the shit, youknowhatI'msayin? (It's a family oriented show) YouknowhatI'msayin? That's the shit that feds me up (Gentlemen, please) Word up, youknowhatI'msayin? (Disregard the foul language) I'm watchin this nigga video youknowhatI'msayin? They got mermaids swimmin in they living rooms and shit like that youknowhatI'msayin? This nigga dancin in the rain with kids climbin up mountains and shit YouknowhatI'msayin? I'm I'm I'm watchin this nigga video (I'm gonna have to ask you to refrain from the language) the car goin two hundred miles an hour WHERE THE FUCK IS HE GOIN?! (Please Mr. Rapper, please refrain from the foul language) The nigga climbin out the fuckin car! (One more time) Let me see you try that shit on a train! YouknowhatI'msayin? Try that shit on a fuckin train What kind of shit, youknowhatI'msayin? Got a thousand niggaz write for him, let ME write for you Son my shit is jumpin, I got John Blaze shit...

Scarica la suoneria di Been Around The World!
Lascia un commento