Welcome To Detroit City Testo

Testo Welcome To Detroit City

Laura Pausini giudice a The Voice Messico
Scarica la suoneria di Welcome To Detroit City!
Guarda il video di "Welcome To Detroit City"

[PenzInHoe Sample:]
"Get anybody on your roster who could fuck with Ray,
Obie Trice you a busta! I don't think you wanna play." [echoes]

[Intro:]
HEHH!
You hurtin' yaself nigga. [Beat starts playin' Cum'ron's: "Welcome To New York City"]
IT'S BAD! It's BAD for you!
C'mon!
Elementary school is out, what I'm talkin' about, man?
DETROIT CITY, my nigga!
LET'S GO! (RECESS!) (voice: Invasion!)
Yeah!
I ain't even got a fuckin' album out...
NIGGAS SPEAKIN' MY NAME! (haha!) ([Female:] "Welcome to Detroit Cityyyyy! ")
It's Mitton nigga!
Real niggas... ([Female:] "Welcome to Detroit Cityyyyy, yeeeeeeaaaahhh! ")
You go walk the streets back... (Fuck all the Source!)
And you go on and have marshall, nigga! (Detroit niggaz, nigga you ridaz nigga!)
HOLLA AT ME! ([Female:] "Welcome to Detroit Cityyyyy! ")
COME, HOLLA AT ME! ([Female:] "Welcome to Detroit Cityyyyy, yeeeeeeaaaahhh! ")

[Verse:]
Bitch, I'm a Detroit's hustler! (YEAH!)
Push whips without the mufaler. - LOUD, NASTY, FOUL never flashy! (fuck that!)
I meet your sister she gonna come home changed (HA!)
I bring the freak outta that bitch - Rick James. (whoooo!)
I! - Whole things if my brains aggitated you. (uh-huh!)
No more pain! - Your 'Souls' graduated (oooh!)
I keep pistols! - Not 'cause rap made it an issue
This has been official since middle school. (that's right!)
You approach me wrong, I'm out living you (uh-huh!)
I'm from Detroit, where niggas is not feeling you. (that's cool!)
Slugs drilling you - Rigga Morris is building you up
Pugs giving it to you mum is ups in arms. (OOOOHH!)
Murder Mitton! - Niggas is not getting this scenes
They don't believe - misconcieved until his blood bleeds. (oh!)
Past tense!
Back then niggas had some sense
BITCHZINO! (FUCKA!) - Your skills not equal
I got your busta tucked right by my nuts bruv. (HAHAAAAHHH!)
I know these record sales got you in a clutch but
Why come fuck with us?
And this is Shady! (SHADYYYYY!) - This is the label
That made a nigga able to finally stabalise loot a nigga makes. (talk to 'em muthafucka!)
What's strange to me? (Haahh!)
Benzino been in the game and knows that he came.
But he ain't got no more fame then me, that's WAOOOOWWW!
Blame it on the white boy, nigga that's your style!
Spoke on a nigga and spoke that bullshit
That another nigga won't - O's no joke that bullshit (whooow!)
Hoes no potes! - Hoes no fashion!
I see booty and it's pointing right at it. (YEEEEAAAAAAAAAAHH!)
With rap it ain't happenin'? - Fablem farth!
Still to journalism, that's your heart!
And apart from responding
I know the Source'll tell them don't cop him (uh-huh!) Obie Trice's albums not popping! (uh-huuuuh!)
But that's what happens when your dealing with gays (uh-huuuh!)
They flip scripts bitch shit just to get paid! (OOOHH!)
PAID! - YOU'S A BROAD!
Boston even noticed it's too late in the game to pull a black and white card. (come on man!)
YOU'S THE BUSTA! Detroit don't love ya!
You'll end up so-so muthafuckas you know?
See a nigga in Puerto Rico
He shake my hand talkin' about: "Obie, I got ya! "

[Outro:]
"I got ya! " ([Female:] "Welcome to Detroit Cityyyyy! ")
Hahaha!
Penz-In-Hoe! ([Female:] "Welcome to Detroit Cityyyyy, yeeeeeeaaaahhh! ")
Benzetta!
Nigga you a busta... ([Female:] "Welcome to Detroit Cityyyyy! ")
Hahaha!
SEE ME WHEN I LAND ALL OVER YOU, MOTHAFUCKAS? ! ([Female:] "Welcome to Detroit Cityyyyy, yeeeeeeaaaahhh! ")
Bring you wolves...
Hahaaa!
Me and you... mano-y-mano
I CUT YOU WITH A 40 OZ BOTTLE, nigga...
Ain't ready for that shit, nigga? !
Real over here, nigga.
FUCK Y'ALL HATERS, nigga!
GET MONEY to all my, niggas!
That's what I'm talkin' 'bout...
Cause Shady Records is NOW!

Scarica la suoneria di Welcome To Detroit City!
Lascia un commento