Stand By You Testo

Testo Stand By You

Muse, a luglio si esibiranno al Rock In Roma
Scarica la suoneria di Stand By You!
Guarda il video di "Stand By You"

Damn you
I think I can feel something special,
Going on,
Something that has happened between us.
I feel,
More than you could ever imagine.
So clear,
I want you to know I'm gonna...

Stand By You,
If you want me too,
I'm gonna stand by you,
If you want me tonight,
I will stand by you,
Stand by you,
Cos I wanna be with you,
I'll stand by you,
Stand by you.
Stand by,
Stand by you.
Stand by,
Stand by you,
(Stand by you).
Stand by,
Stand by you,
Stand by,
Stand by you.
(I really wanna be with you)
(I really wanna be with you)

Damn you,
Don't you know its over together.
Us two,
Nothings gonna come in between us.
I know,
We're going to different directions.
But you,
Will always be on my mind,
And if you think you ain't gonna get me,
I just want you to know...

Stand by you,
If you want me too.
I'm gonna stand by you,
If you want me tonight.
I will stand by you,
Cos I wanna be with you.
I'll stand by you,
Stand by you.
Stand by,
Stand by you,
(Oh yeah).
Stand by,
Stand by you,
(Stand By).
Stand by,
Stand by you,
(Stand by you).
Stand by,
Stand by you.
I'm gonna stand by you,
If you want me too.
I'm gonna stand by you,
If you want it tonight.
I will stand by you,
Cos I wanna be with you.
I'll stand by you,
Stand by you.
Stand by,
Stand by you.
Stand by,
Stand by you.
Stand by,
Stand by you,
(Stand by you).
Stand by,
Stand by you.
Cos I wanna be with you,
I'll Stand by you.
Cos I wanna be with you,
I'll Stand by you



Scarica la suoneria di Stand By You!
Lascia un commento