Down 4 U Testo

Testo Down 4 U

X Factor: Morgan resta senza concorrenti e litiga in diretta con Fedez
Scarica la suoneria di Down 4 U!
Guarda il video di "Down 4 U"

(feat. Princess)

[Girl:] But baby, I don't usually trust guys, see
[Boy:] Baby, hey baby
[Girl:] ...yeah?
[Boy:] You got me, can you trust me on that?
[Girl:] Of course I can, but baby,
[Boy:] Aint no buts baby, I'm down for you...

[Xkwisyt:]
Is that so man? Reality check. Introducin', neicey, Princess, ya dig? Relationship?
Just listen to relation-this.

[Chorus: Princess]
So apparently, all you need in this life of sin,
Is another girlfriend, wife or friend, YUP!
And when you left, I was broken hearted,
Wish this shit never even ever started. OKAY!
All the love that I gave to you,
Turns around and now I'm hatin' you. WHAT ELSE?
I went from extatic smiles, to frown's from blues,
And remember that I was always down for you. SHIT!

Okay, so once upon a time, there a girl and this dude I know,
This dude from PM, the girl from a place that I used to go.
So back to business, she different ya dig? Real posh, out of the usual,
She looking for a real dude, he just looking for a chick that he can use-and-go.
So word goes round, and a party get's blowed up,
And everybody goes up, and the chick and dude both show up.
Half the people rowdy, the other half chillin' and they wanna nestle,
She show up and see um', he notice her, he thinkin' 'damn mama special'.
So they talk to each other for the very first time,
'You remember me right?', yup that's the boys very first line.
So the party play out the night, and now everybody clearing out,
Fights and alcohol see the people, not this relationship that nobody hearing about.
So she tell him to call her, and she hand over her phone digits,
He feel like a baller, he look grown, but childish, I say he a grown midget, haha.
She a real dream, and he a real player, and she think he love it.
So I guess every story has a happy ending, and so does this, or does it?

[Chorus: Princess]
So apparently, all you need in this life of sin,
Is another girlfriend, wife or friend, YUP!
And when you left, I was broken hearted,
Wish this shit never even ever started. OKAY!
All the love that I gave to you,
Turns around and now I'm hatin' you. WHAT ELSE?
I went from extatic smiles, to frown's from blues,
And remember that I was always down for you. SHIT!

So about 2 months in, and this fling going pretty strong,
Nickname's being made, phone calls going pretty long,
So this relationship, leading all out crazy-ness,
All this love through the air, damn it's getting' baby-ish.
Love levels getting raised and shit, and only they could play this hit,
And make this hit, while her girls sayin' 'girl you gettin' played and shit'
But she don't listen and she think they sparkin' lie flames,
But they right huh? He just fuckin' with her head, and playing mind games.
She sit around at home waiting for his calls, you know being real polite,
While he probably clowin' and lookin' for a new bitch he can hit tonight.
She say her heart set, yet it's about to get missile bombed,
Now she jammin' to 'Trade It All', while dude still fuckin' to the 'Whistle Song'
And she think that he the best yet, yeah he high like WestJet,
Baby not knowin' that the truth will be the next step.
Baby only met the good part, she thought he had a good heart,
He finalizing this mix, she thinkin' when it would start. Shit.

[Chorus: Princess]
So apparently, all you need in this life of sin,
Is another girlfriend, wife or friend, YUP!
And when you left, I was broken hearted,
Wish this shit never even ever started. OKAY!
All the love that I gave to you,
Turns around and now I'm hatin' you. WHAT ELSE?
I went from extatic smiles, to frown's from blues,
And remember that I was always down for you. SHIT!

So the truth spill out, and it's over for the talkin' it days,
Now she hate um, and they both going they opposite ways.
And he buggin' her now, like “baby it's not us, it was fate boo”,
And she yellin' back and sayin' shit “fuck you, and I hate you!”.
And stuff like “you wrecked my life, and now it's time I wreck you,
I curse every moment with you, and I wish I never met you”.
And this story getting tucked up, and they love chucked up,
And he sittin' at home stressin' like 'man I really fucked up',
And now he tellin' it like 'man I'm a fucking clown for frontin',
I'm like 'dude she was Down 4 U before, now she down for nothin'.
And now the smokes clear and they flame out, not like when it first smoked and spark-ed,
And now they going different way, both my people be broken heart-ed.
So I step in and they tell me about what's up after a lil booze, and dro,
And now they telling me about how it's like to chill and repeat the news I know,
And this? Just about a girl and a dude I know,
The dude from PM, the girl from a place that I used to go, yup!

[Chorus: Princess]
So apparently, all you need in this life of sin,
Is another girlfriend, wife or friend, YUP!
And when you left, I was broken hearted,
Wish this shit never even ever started. OKAY!
All the love that I gave to you,
Turns around and now I'm hatin' you. WHAT ELSE?
I went from extatic smiles, to frown's from blues,
And remember that I was always down for you. SHIT!

[Xkwisyt:]
Self-Explanatory people, you know who the fuck you are, holla at me. Peace.

Scarica la suoneria di Down 4 U!
Lascia un commento