Testi Soundtracks :: C

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z1

Charlie's Angels - Baby Got Back (Sir Mix-a-lot)


Oh, my, god. Becky, look at her butt.

It is so big. [scoff] She looks like,

one of those rap guys' girlfriends.

But, y'know, who understands those rap guys? [scoff]

They only talk to her, because,

she looks like a total prostitute, 'kay?

I mean, her butt, is just so big. [scoff]

I can't believe it's just so round, it's like,

out there, I mean - gross. Look!

She's just so ... black!

[Sir Mix-a-Lot]

I like big butts and I can not lie

You other brothers can't deny

That when a girl walks in with an itty bitty waste

And a round thing in your face

You get sprung, wanna pull up tough

'Cause you notice that butt was stuffed

Deep in the jeans she's wearing

I'm hooked and I can't stop staring

Oh baby, I wanna get wit'cha

And take your picture

My homeboys tried to warn me

But with that butt you got makes

Ooh, Rump-o'-smooth-skin

You say you wanna get in my Benz?

Well, use me, use me

'Cause you ain't that average groupy

I've seen them dancin'

The hell with romancin'

She's wet, wet,

Got it goin' like a turbo 'Vette

I'm tired of magazines

Sayin' flat butts are the thing

Take the average black man and ask him that

She gotta pack much back

So, fellas! (Yeah!) Fellas! (Yeah!)

Has your girlfriend got the butt? (Hell yeah!)

Tell 'em to shake it! (Shake it!) Shake it! (Shake it!)

Shake that healthy butt!

Baby got back!

(LA face with Oakland booty)

Baby got back!

[Sir Mix-a-Lot]

I like 'em round, and big

And when I'm throwin' a gig

I just can't help myself, I'm actin' like an animal

Now here's my scandal

I wanna get you home

And ugh, double-up, ugh, ugh

I ain't talkin' bout Playboy

'Cause silicone parts are made for toys

I want 'em real thick and juicy

So find that juicy double

Mix-a-Lot's in trouble

Beggin' for a piece of that bubble

So I'm lookin' at rock videos

Watchin' these bimbos walkin' like hoes

You can have them bimbos

I'll keep my women like Flo Jo

A word to the thick soul sistas, I wanna get with ya

I won't cuss or hit ya

But I gotta be straight when I say I wanna *fuck*

Til the break of dawn

Baby got it goin' on

A lot of simps won't like this song

'Cause them punks like to hit it and quit it

And I'd rather stay and play

'Cause I'm long, and I'm strong

And I'm down to get the friction on

So, ladies! {Yeah!} Ladies! {Yeah}

If you wanna role in my Mercedes {Yeah!}

Then turn around! Stick it out!

Even white boys got to shout

Baby got back!

Baby got back!

Yeah, baby ... when it comes to females, Cosmo ain't got nothin'

to do with my selection. 36-24-36? Ha ha, only if she's 5'3".

[Sir Mix-a-Lot]

So your girlfriend rolls a Honda, playin' workout tapes by Fonda

But Fonda ain't got a motor in the back of her Honda

My anaconda don't want none

Unless you've got buns, hon

You can do side bends or sit-ups,

But please don't lose that butt

Some brothers wanna play that "hard" role

And tell you that the butt ain't go

So they toss it and leave it

And I pull up quick to retrieve it

So Cosmo says you're fat

Well I ain't down with that!

'Cause your waste is small and your curves are kickin'

And I'm thinkin' bout stickin'

To the beanpole dames in the magazines:

You ain't it, Miss Thing!

Give me a sista, I can't resist her

Red beans and rice didn't miss her

Some knucklehead tried to dis

'Cause his girls are on my list

He had game but he chose to hit 'em

And I pull up quick to get wit 'em

So ladies, if the butt is round,

And you want a triple X throw down,

Dial 1-900-MIXALOT

And kick them nasty thoughts

Baby got back!

(Little in the middle but she got much back) [4x]